Yamaha Ténéré 700 Extreme
Descriere
Află ce înseamnă „extrem” pentru tine.
Inspirată de motocicletele de raliu victorioase ale Yamaha, Ténéré 700 Extreme este proiectată să te ducă și mai departe pe terenurile accidentate. Cu suspensia sa KYB cu specificații superioare și garda la sol crescută, precum și cu o gamă de componente potrivite pentru teren accidentat și un panou de control TFT cu 3 teme, acest sistem hardcore de 690 cmc este pregătit pentru aproape orice.
Indiferent dacă ești un pilot de aventură experimentat sau dacă ești nou în această lume incitantă a explorării, noul Ténéré 700 Extreme este genul de motocicletă care îți atrage atenția. Descoper-o acum și vezi ce înseamnă „extrem” pentru tine.
Furci KYB față complet reglabile, de 43 mm
Ténéré 700 Extreme este dotată cu furci KYB frontale cu cursă lungă, cu specificații superioare, oferind o cursă a roților de 230 mm (cu 20 mm mai mult decât Ténéré 700), care face față și celor mai dure terenuri off-road. Învelișul rezistent Kashima de pe tuburi asigură o suspensie cu acțiune lină; iar cu posibilitatea de reglare completă pentru preîncărcare și pentru amortizarea la compresie/retur, această motocicletă off-road rezistentă poate fi configurată să se potrivească perfect stilului tău de pilotare, pe orice teren.
Suspensie KYB spate cu preîncărcare
Ténéré 700 Extreme este echipată cu un amortizor KYB spate cu cursă lungă, care asigură roții din spate o cursă de 220 mm – cu 20 mm mai mult decât la Ténéré 700. Suspensia spate de tip monocros, complet reglabilă, dezvoltată pentru curse este echipată cu o articulație nou dezvoltată, care oferă suspensiei o acțiune mai progresivă, îmbunătățind performanțele de manevrare pe terenuri accidentate extreme.
Panou de control TFT de 5 inch, cu 3 teme
Panoul de control TFT de 5 inch oferă trei stiluri de ecran, potrivite unor situații diferite. „Explorer” dispune de un stil digital dinamic, în timp ce „Street” oferă un format analog de vitezometru. Tema „Raid” include un design inspirat de roadbooks, care se concentrează pe distanțele parcurse. Cu aplicația gratuită MyRide de la Yamaha, poți rămâne conectat(ă) pentru a vedea pe ecran notificări ale mesajelor text și ale apelurilor.
Șa de raliu plată, dintr-o singură bucată
Când pilotezi pe teren accidentat, trebuie să poți schimba greutatea cu ușurință, pentru un control optim. Cu profilul său mai plat și cu o căptușeală mai groasă cu 20 de mm, șaua dintr-o bucată a modelului Ténéré 700 Extreme oferă confort sporit și mobilitate îmbunătățită atât pe autostradă, cât și pe noroi.
Aripă față stil enduro, montată sus
Ténéré 700 Extreme este echipată cu o aripă față montată sus, concepută pentru a face față celor mai extreme condiții off-road. Designul său ușor ajută la protejarea împotriva reziduurilor de pe sol, în timp ce o semi-apărătoare secundară, montată mai jos, respinge murdăria și stropirea spre exteriorul motocicletei.
Suporturi ușoare, din titan, pentru picioare
Pentru o aderență sporită în condiții de noroi sau umezeală, echipamentul special al Ténéré 700 Extreme include suporturi ușoare, din titan, pentru picioare. Cu 200 g mai ușoare și cu o suprafață cu 35 % mai mare decât designul standard, aceste suporturi pentru picioare în stil de competiție reduc presiunea asupra tălpii bocancilor – în special când te ridici în picioare – oferind un control îmbunătățit datorită suprafeței mai mari de contact.
Motor CP2 în 4 timpi, de 690 cmc
Motorul Yamaha CP2 de 690 cmc este proiectat să ofere cea mai senzațională și satisfăcătoare experiență de pilotare pe orice teren. Producând un cuplu liniar puternic, acest motor cu arbore cotit de 270° va trage puternic de la turațiile inferioare la cele superioare, făcând din modelul Ténéré 700 Extreme o motocicletă cu performanțe extraordinare, indiferent dacă traversați un continent sau cuceriți un teren noroios.
ABS comutabil, cu 3 moduri
Sistemul ABS cu 3 moduri îți oferă posibilitatea de a decide exact cum dorești să se comporte motocicleta ta pe diferite suprafețe. Modul 1 este complet activat, sistemul ABS funcționând pe ambele roți – o cerință legală pentru drumurile publice. Modul 2 este activat pe roata din față, dezactivat pe roata din spate, oferind un plus de încredere pe traseele instabile cu pietriș. Modul 3 este complet dezactivat, oferindu-ți un nivel suprem de control atunci când pilotezi pe teren.
Rezervor ergonomic de carburant, de 16 litri
Datorită eficienței ridicate în utilizarea combustibilului a motorului CP2, rezervorul de combustibil de 16 litri îți oferă o autonomie suficientă între alimentări. Și, indiferent dacă traversezi un teren accidentat extrem sau pilotezi relaxat pe autostradă, rezervorul suplu contribuie la ergonomia care definește această motocicletă de aventură remarcabilă, polivalentă.
Iluminare completă cu LED și priză USB
Carena pentru far agresivă, cu 4 LED-uri, este inspirată de motocicletele de curse Rally Raid care și-au moștenit ADN-ul de la motocicletele Yamaha câștigătoare ale cursei de la Dakar. Iluminarea cu LED completă dispune de semnalizatoare compacte pe față și spate și o lampă stop ușoară pentru vizibilitate ridicată, cu fiabilitate excelentă și greutate redusă.
Roți cu spițe de 21"/18"
Moștenirea de curse a Ténéré 700 Extreme se vede în utilizarea roților cu spițe de 21 de inch/18 inch care combină puterea imensă cu flexibilitatea controlată, pentru a face față terenului accidentat dur. Adoptarea unei roți față de 21 de inch și a unei roți spate de 18 inch îți oferă, de asemenea, posibilitatea să folosești anvelope cu specificații enduro complete, pentru performanțe off-road sporite.
Protecție excelentă pentru pilotaj pe teren accidentat
Această motocicletă robustă de aventură este dotată cu o gamă largă de echipamente originale, concepute pentru a te proteja atât pe tine, cât și motocicleta. Parbrizul ușor și apărătorile pentru mâini ajută la devierea vântului, în timp ce ghidajul de lanț și protecția de radiator ușoară, din plasă de aluminiu, reține reziduurile de pe sol și menține performanța ridicată a motocicletei.
Specificaţii
Tip motor |
4 timpi, 2-cilindri, Răcit cu lichid, DOHC |
Capacitate cilindrică |
689 cmc |
Alezaj X Cursă |
80,0 × 68,6 mm |
Compresie |
11,5 : 1 |
Putere maximă |
54,0 kW (73,4 PS) la 9.000 rpm |
Cuplu maxim |
68,0 Nm @ 6.500 rpm |
Sistem de ungere |
Carter umed |
Tip ambreiaj |
Umed, Disc multiplu |
Sistem de aprindere |
TCI |
Sistem de aprindere |
Electric |
Sistem de transmisie |
Angrenaj constant, 6-viteze |
Transmisie finală |
Lanţ |
Fuel consumption |
4,16 l/100 km |
CO2 emission |
100 g/km |
Carburator |
Injecţie electronică de benzină |
Cadru |
Balansier dublu, Ţeava tubulara din oţel |
Unghi rolă de direcţie |
27º |
Traseu |
105 mm |
Sistem suspensie faţă |
Furcă telescopică inversată |
Sistem suspensie spate |
suspensie de legătură, Basculă |
Cursă faţă |
230 mm |
Cursă spate |
220 mm |
Frână faţă |
Disc dublu hidraulic, Ø 282 mm |
Frână spate |
Disc simplu hidraulic, Ø 245 mm |
Anvelopă faţă |
90/90 - 21 M/C 54V |
Anvelopă spate |
150/70 R 18 M/C 70 V |
Lungime totală |
2.370 mm |
Lăţime totală |
905 mm |
Înălţime totală |
1.490 mm |
Înălţimea scaunelor |
910 mm |
Baza roţilor |
1.595 mm |
Gardă minimă la sol |
260 mm |
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) |
205 kg |
Capacitate rezervor carburant |
16 l |
Capacitate rezervor ulei |
3 l |