Yamaha XSR900 GP

70.818,00 RON (TVA inclus)
Costurile de livrare nu sunt incluse
Culoare

Descriere

Născut emblematic

Cu o înfățișare care amintește de YZR500 pe care au condus-o spre victorie piloții emblematici Yamaha în anii '80 și '90, XSR900 GP este o celebrare a pedigriului de curse Yamaha așa cum nu s-a mai văzut până acum. Carenajul față și cocoașa șeii inspirate de modelul de curse YZR Grand Prix evocă amintiri din Epoca de Aur a curselor de Grand Prix - un adevărat omagiu adus unora dintre cele mai emblematice motociclete de curse din trecutul Yamaha.

Nu te lăsa păcălit de stilul tradițional, sub caroserie se află cea mai recentă tehnologie de vârf de la Yamaha, rezultând într-o mașină cu adevărat capabilă care te incită la fiecare răsucire a manetei de accelerație. Cele mai noi componente de frânare și suspensie îmbunătățesc experiența de pilotaj, în timp ce modurile de rulare integrate și un pachet electronic extins ridică ștacheta și mai mult.

Design distinctiv, evocator al curselor de Grand Prix din anii '80 și '90

XSR900 are o carenă superioară care amintește de „Epoca de aur” a curselor de Grand Prix din anii ’80, carena, combinată cu apărătoarele separate pentru articulații, nu numai că transmite vibrații de la YZR500, dar efectul aerodinamic adăugat crește viteza maximă și accelerația. O husă de șa în culori asortate pe șaua pasagerului completează aspectul de curse cu o parte posterioară în stilul anilor '80.

Nou afișaj TFT complet color, de 5", cu conectivitate

Un nou afișaj TFT color de cinci inci este montat în carlinga în stil retro. Poți alege dintre patru teme de afișare pentru a se potrivi unei game de experiențe de pilotaj, inclusiv un tahometru în stil analogic, inspirat de motocicletele de curse de odinioară. Pentru o experiență de pilotaj îmbogățită, conectivitatea telefonului inteligent este standard pe XSR900 GP, asigurându-te că poți rămâne conectat în timp ce conduci, prin conectarea telefonului inteligent la motocicletă prin intermediul aplicației MyRide.

Suspensii KYB față și spate complet reglabile, de înaltă calitate

În conformitate cu mantra de îmbinare a stilului de ieri cu tehnologia modernă, XSR900 GP se mândrește cu cea mai recentă tehnologie de suspensie, inclusiv furcile KYB complet reglabile și suspensia spate articulată reglabilă, ambele optimizate pentru o manevrabilitate îmbunătățită, pentru a se adapta stilului de condus sportiv.

Ghidoane cu clemă de prindere și comutatoare de ghidon cu design nou

Pentru a oferi stilul sportiv de pilotaj adecvat esteticii sale inspirate de curse, XSR900 GP are o clemă de înălțare pe ghidon, fixată deasupra furcii superioare. Aceasta mută pilotul mai în față pe motocicletă, mărind încărcătura pe partea din față pentru a oferi senzația mai precisă așteptată de la o motocicletă de curse, dar cu suficient confort pentru condusul pe șosea.

Șasiu în stil Deltabox cu rigiditate sporită

Yamaha a introdus pentru prima dată cadrul Deltabox pe motocicletele sale de Grand Prix în anii '80 - fiind pionierul unei noi tehnologii care a modelat viitorul motocicletelor sport de serie. Cadrul în stil Deltabox rămâne în centrul multor motociclete Yamaha până în prezent, inclusiv al modelului XSR900 GP. Pentru a se adapta la poziția de pilotaj mai sportivă a modelului XSR900 GP, șasiul a fost reglat pentru a îmbunătăți stabilitatea în viraje și pentru a crește feedbackul părții frontale.

Șa principală revizuită, inspirată din anii '80, noi capace laterale și husă de scaun detașabilă

Șaua de pilot nouă, confortabilă, a fost proiectat cu gândul la stilul piloților de curse din anii '80 și '90. Panourile laterale închise sunt adăugate sub scaun pentru a continua aspectul de curse cu semi-carenaj și sunt fixate cu inele de fixare în D în stil de curse pentru o demontare rapidă și ușoară. Husa șeii este așezată peste zona pasagerului și poate fi îndepărtat pentru a face loc unui pasager.

Suporturi pentru picioare și poziționare în stil nou

Suporturile pentru picioare din aluminiu turnat sub presiune sunt disponibile în două poziții, superioară și inferioară. Aceste poziții ale suportului pentru picioare au fost revizuite pentru a se potrivi ergonomiei mai sportive, adaptându-se cu noua poziție a șeii și ghidoanelor retezate.

Sistem Yamaha de control al deplasării YRC și IMU cu 6 axe

Sistemul IMU avansat, derivat din R1, cu 6 axe, controlează suita extinsă de sisteme de asistență pentru pilot, inclusiv controlul tracțiunii sensibile la înclinare și ABS, controlul alunecării și sistemul de control al ridicării roților din față, printre altele. Sistemul Yamaha de control al deplasării îți permite să selectezi caracteristica de putere a motorului și nivelul de intervenție a sistemului de asistență a pilotului sensibil la înclinare pentru a se potrivi preferințelor tale și condițiilor de drum. Trei moduri de rulare integrate prestabilite, „SPORT”, „STREET” și „RAIN”, cu setări din fabrică cu diferite niveluri de intervenție pentru a se potrivi diferitelor condiții, sunt completate de setări „CUSTOM” reglabile manual.

Regulator de viteză, sistem de schimbare rapidă a vitezelor de generația a treia și ambreiaj A&S

Bucură-te de o experiență de pilotaj îmbunătățită prin cea mai recentă tehnologie Yamaha, inclusiv a treia generație a sistemului rapid de schimbare a vitezelor, care permite schimbarea treptelor de viteză fără ambreiaj atât la trecerea în trepte de viteză superioare în timpul accelerării, cât și la trecerea în trepte de viteză inferioară. Regulatorul de viteză este montat standard, operat de noul comutator intuitiv, pentru a simplifica deplasarea pe distanțe mai lungi, în timp ce ambreiajul A&S (asistență și alunecare) menține motocicleta stabilă în regim sportiv.

Motor CP3 sofisticat EU5+, cu cuplu ridicat, de 890 cmc

Motorul CP3 de 890 cmc, cu cuplu ridicat, combinat cu șasiul Deltabox ușor și agil, este perfect pentru poziția de pilotaj mai sportivă a XSR900 GP. Armonia acustică a vuietului celor trei cilindri sporește senzația de accelerație la fiecare răsucire a pedalei de accelerație, oferind cea mai sportivă experiență de condus din gama CP3.

Roți Yamaha forjate prin răsucire echipate cu anvelope Bridgestone Battlax Hypersport S23

Fabricate folosind tehnologia exclusivă Yamaha de forjare prin rotație, roțile de pe XSR900 GP sunt extrem de ușoare, permițând o acțiune mai receptivă a suspensiei, sporind agilitatea și stabilitatea. XSR900 GP oferă un răspuns mai prompt, în special în viraje și la frânare, iar aderența este maximizată de cele mai noi anvelope Bridgestone Battlax Hypersport S23.

Specificaţii

Tip motor

4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape, 3-cilindri

Capacitate cilindrică

890 cmc

Alezaj X Cursă

78 x 62,1 mm

Compresie

11,5 : 1

Putere maximă

87,5 kW (119 PS) la 10.000 rpm

Varianta cu putere limitată

Versiune A2 restricționată – 35,0 kW (47,6 PS) la 6.000 rpm Versiune A2 nerestricționată – 70,0 kW (95,2 PS) la 9.000 rpm

Cuplu maxim

93 Nm (9,5 kg-m) @ 7.000 rpm

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Sistem de aprindere

TCI

Sistem de aprindere

Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Fuel consumption

5 l/100 km

CO2 emission

116 g/km

Carburator

Injecţie electronică de benzină

Cadru

Diamant

Unghi rolă de direcţie

25°20'

Traseu

110 mm

Sistem suspensie faţă

Furcă telescopică

Sistem suspensie spate

(suspensie tip braţ), Basculă

Cursă faţă

130 mm

Cursă spate

131 mm

Frână faţă

Frână cu disc hidraulic dublu, Ø 298 mm

Frână spate

Frână cu disc simplu hidraulic, Ø 245 mm

Anvelopă faţă

120/70ZR17M/C (58W) fără cameră

Anvelopă spate

180/55ZR17M/C (73W) fără cameră

Lungime totală

2.160 mm

Lăţime totală

810 mm

Înălţime totală

1.180 mm

Înălţimea scaunelor

835 mm

Baza roţilor

1.500 mm

Gardă minimă la sol

145 mm

Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)

200 kg

Capacitate rezervor carburant

14 L

Capacitate rezervor ulei

3,5 l
Citeste mai multe Arata mai putin

Detalii

Produse recomandate