Yamaha MT-07 Y-AMT

Culoare

Descriere

Începutul unui nou întuneric

Cel mai recent model MT-07 dispune de cele mai înalte specificații de până acum, inclusiv etriere de frână față montate radial, furci inversate de 41 mm și roți SpinForged ușoare. Acestea contribuie la o motocicletă cu niveluri sporite de agilitate, în timp ce tehnologia inovatoare de amplificare acustică optimizează zgomotul de admisie și dezlănțuie faimosul mârâit al motorului CP2, pentru cea mai antrenantă și mai captivantă călătorie de până acum.

Noul aspect compact întruchipează perfect stilul redus la esențial al modelului MT-07, cu o poziție de pilotare revizuită și mai dominantă și o identitate distinctivă conferită de unitatea de faruri cu LED minimalistă. Ingineria și stilul fiind în armonie perfectă, nimic nu a fost adăugat la modelul MT-07 decât dacă îmbogățește cu adevărat experiența de pilotare. Rezultatul este o motocicletă rapidă și agilă, dar totuși puternică, ridicând atitudinea Dark Side of Japan la un nivel cu totul nou.

O nouă eră a pilotării cu Y-AMT și Cruise Control

Revoluționând modul în care pilotăm, Y-AMT creează o experiență de pilotare cu totul nouă - iar MT-07 poate fi echipat cu Y-AMT pentru a experimenta această nouă dimensiune. Alege între schimbarea manuală a vitezelor cu ajutorul unui comutator acționat cu ajutorul degetelor sau optează pentru o transmisie complet automată când ai nevoie. Y-AMT funcționează în armonie perfectă cu caracteristicile electronice ale controlului pilotului Yamaha (Yamaha Ride Control – YRC), în timp ce cruise controlerul reduce și mai mult efortul pentru o deplasare relaxată pe autostradă. *Regulator de viteză disponibil doar pe MT-07 Y-AMT

Design minimalist nou

MT-07 are un nou aspect redus la esențial, cu o „față” distinctivă creată de unitatea de faruri cu LED minimalistă, preluată direct de la colecția Dark Side of Japan. Ingineria și stilul sunt în armonie perfectă, așa că nimic nu este adăugat în plus la modelul MT-07 decât dacă îmbogățește cu adevărat experiența de pilotare. Rezultatul este o motocicletă care se conectează la pilotul său într-un mod de neegalat.

Accelerație electronică, moduri de pilotare YRC și TCS comutabil


YCC-T (sistem Yamaha de accelerație electronică) facilitează o nouă generație de sisteme de asistență electronică și contribuie la o livrare mai liniară a puterii, pentru a crea o conexiune mai bună între pilot și motocicletă. Sistemul Yamaha de control al deplasării (YRC) îți permite să alegi între două hărți de accelerație și un control al tracțiunii comutabil, cu opțiunea unui mod YRC personalizat, pentru a se potrivi preferințelor tale.
Tehnologie inovatoare de amplificare
Contribuind la conectarea viscerală dintre pilot și motocicletă, MT-07 dispune de un sistem de amplificare a sunetului care controlează sunetul puternic al motocicletei, îmbunătățind și canalizându-l către pilot, pentru a crește senzația captivantă oferită de faimosul cuplu al MT.

Suspensie reglabilă extrem de reactivă

Noile furci inversate, de 41 mm oferă niveluri ridicate de control și o conexiune intuitivă cu anvelopa față, conferind în același timp un aspect modern modelului MT-07. Furcile extrem de reactive sunt sincronizate cu un amortizor spate „tip conectat”, reglabil atât pentru amortizare cu preîncărcare, cât și pentru revenire, creând de fiecare dată o experiență de pilotare sportivă.

Roți SpinForged ușoare, cu pneuri radiale Dunlop

Contribuind la o motocicletă MT-07 mai ușoară și mai agilă, roțile au fost fabricate utilizând tehnologia SpinForged brevetată de la Yamaha. Aceasta permite o turnare mai subțire și mai ușoară, fără a compromite puterea. Anvelopele Dunlop Sportmax Q5A au fost alese special ca echipament OE pentru MT-07, fiind renumite pentru manevrabilitatea ușoară și capacitățile lor polivalente.

Afișaj TFT complet color de 5", cu conectivitate și navigație

Tabloul de bord TFT de 5 inch al modelului MT-07 dispune de mai multe teme și de conectivitate pentru smartphone prin aplicația gratuită MyRide, astfel încât acum poți să asculți muzică, precum și să vizualizezi pe panoul de bord notificări de apeluri și mesaje primite. De asemenea, este disponibilă navigarea pe hartă completă și viraj cu viraj prin aplicația gratuită Garmin StreetCross, care poate fi controlată prin intermediul noului comutator.

Motor CP2 EU5+ de 690 cmc, cu cuplu puternic

Bijuteria coroanei MT-07, motorul puternic cu doi cilindri în paralel a fost dezvoltat utilizând tehnologia arborelui cotit cu manetoane decalate de la Yamaha. Cunoscut întotdeauna pentru răspunsul antrenant și cuplul liniar, actualizările interne ale ultimului model MT-07 îi conferă o performanță și mai accesibilă, un cuplu îmbunătățit, un sunet vibrant și o schimbare rafinată a vitezelor, în special cu Y-AMT.

Poziție de pilotaj impunătoare

Cunoscută pentru faptul că creează un sentiment puternic de unitate între pilot și motocicletă, ergonomia ultimului model MT-07 este mai sportivă ca oricând. Ghidonul lat conic, din aluminiu este acum mai jos și mai aproape de pilot, iar triunghiul pilotului face modelul MT-07 mai agil și potrivit pentru toți piloții, grație șeii cu înălțimea de 805 mm.

Frâne față cu disc dublu montat radial, cu diametru mare

Asigurând o putere de oprire de nivel următor, a patra generația de MT-07 dispune de discuri duble mari, cu etriere de frână cu 4 pistoane montate radial. Designul facilitează performanțele puternice și constante de frânare, grație rigidității sporite, care asigură o distribuire egală a forțelor în condiții de frânare de urgență puternică.

Schimbător de viteze nou, intuitiv și semnalizatoare de direcție cu anulare automată

Noile ansambluri de comutatoare integrate pe ghidon permit operarea unei game mai largi de funcții ale MT-07, inclusiv conectivitatea smartphone, navigația și modurile de pilotaj, precum și explorarea altor opțiuni de meniu. Noile semnalizatoare de direcție se anulează automat și oferă funcția „trei aprinderi intermitente” la schimbarea benzilor. De asemenea nou, semnalul de oprire de urgență detectează automat frânarea de urgență și aplică luminile indicatoare pentru a informa automat ceilalți participanți la trafic.

Tip motor

2-cilindri, 4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape

Capacitate cilindrică

689 cc

Alezaj X Cursă

80.0 mm x 68.6 mm

Compresie

11.5 : 1

Putere maximă

54,0 kW (73,4 PS) la 8.750 rot./min.

Varianta cu putere limitată

35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm

Cuplu maxim

68,0 Nm (6,9 kg/m) la 6.500 rot./min.

Sistem de ungere

Carter umed

Tip ambreiaj

Umed, Disc multiplu

Sistem de aprindere

TCI

Sistem de aprindere

Electric

Sistem de transmisie

Angrenaj constant, 6-viteze

Transmisie finală

Lanţ

Fuel consumption

4,1 l/100km

CO2 emission

97 g/km

Carburator

Injecţie electronică de benzină
Citeste mai multe Arata mai putin

Detalii

Produse recomandate